| |
جلسه شورای اداری در روز کارمند پرینت پست الکترونیکی
اطلاعیه ها
دوشنبه ، 05 شهریور 1397 11:43

بسمه تعالی

 

     روز کارمند در واقع روزی است که از کلیه کارمندان خدوم و ایثارگر یعنی کسانی که بخش اعظم اداره امور کشور را در دست دارند و در سطوح مختلف استخدامی، کارشناسی، مدیریتی و تخصصی در عرصه‌های گوناگون در تدبیر امور، علم و صنعت و فناوری و... در کار و ابتکار و خلاقیت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم در تلاش هستند باید تقدیر و تجلیل به عمل آید.

دراین راستا روز یکشنبه مورخه 1397/06/04 مصادف با روز کارمند شورای اداری موسسه اموزش عالی رشدیه با صرف صبحانه کاری در جمع صمیمی پرسنل با ریاست و معاونین موسسه برگزار گردید.

دراین جلسه دکتر صحت خواه ضمن گرامیداشت هفته دولت و چهارم شهریور روز کارمند اظهار داشتند از عواملی که نقش به سزایی در پیشرفت امور یک مجموعه تشکیلاتی دارد صمیمیت ،همدلی و ایجاد انرژی مثبت بین مدیران و کارکنان آن است.
ایشان افزودند کارکنان موسسه با ایجاد رابطه صمیمی و دوستانه در محیط کاری و با رعایت حقوق همدیگر و روحیه تعاون و همکاری میتوانند یکرنگی و یکدلی را در محیط اداری حاکم سازند؛ زیرا وحدت و همدلی کارکنان، انرژی های مادی و معنوی حوزه مدیریت را در راه دست یابی به اهداف متمرکز می سازد.از آن جا که بعضی از کارهای اداری، دشواری های خاص خود را دارد و شاید در مدت زمان کمی قابل حل نباشند، ممکن است ایجاد نارضایتی را به همراه داشته باشد. بسیار پسندیده است کارکنان محترم، در چنین زمان هایی با مهربانی و گشاده رویی و صبر وشکیبایی در حل مشکلات تلاش مضاعف داشته باشند.

در ادامه معاونت فرهنگی و دانشجویی موسسه اقای خواجه ای به اهمیت و جایگاه دو عید بزرگ مسلمانان (عید قربان و قدیر ) پرداختند و ضمن تبریک اعیاد ذکر شده با گرامیداشت هفته دولت برای همکاران آرزوی توفیق و سربلندی را از درگاه حضرت حق مسئلت نمودند.

آخرین به روز رسانی در دوشنبه ، 05 شهریور 1397 12:27
 

شمارنده های آماربازدید


بازدیدهای امروز:383
بازدیدهای دیروز:412
بازدیدهای این ماه:6246
مجموع بازدیدها:564411
حداکثر بازدیدهای ماهانه:107100
مجموع صفحات بازدید شده:2124512

لینک های مرتبط

تماس با ما

آدرس: تبریز، اتوبان پاسداران، فرشته جنوبی، فرشته 17
تلفن:           51051 (041)
فکس:               36678582 (041)
ایمیل:       info@roshdiyeh.ac.ir