گزارش بازدید از پایگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران – تبریز

آموزشی و پژوهشی چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۲

 

بسمه تعالی

 

گزارش بازدید از پایگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران – تبریز

تاریخ بازدید 15 آذر ماه 1402

زمان بازدید: 11 الی 13

 

     در تاریخ 15 آذرماه 1402 مصادف با روز هوانیروز به درخواست جمعی از دانشجویان کارشناسی مهندسی پزشکی، بازدیدی از تجهیزات مهندسی پزشکی موجود در بالگردهای اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر تبریز به عمل آمد. در این بازدید کارشناسان مهندسی الکترونیک و مهندسی پزشکی حاضر در پایگاه، توضیحات ارزشمندی راجع به بخشهای فنی الکترونیکی بالگرد و تجهیزات مهندسی پزشکی ارائه نموده و به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

پس از اتمام بازدید از سایت پایگاه هوانیروز که حدود دو ساعت طول کشید، جانشین محترم پایگاه هوانیروز تبریز جناب سرهنگ خلبان توکلی که در تمام مدت زمان بازدید از تجهیزات بالگردها بازدیدکنندگان را همراهی می نمودند، در اتاق جلسه ساختمان ستادی پایگاه ضمن فرمایشات ارزشمندی مبنی بر اهتمام دانشجویان عزیز در راستای خودکفایی فنی و خدمت به میهن عزیز، از بازدیدکنندگان پذیرایی نموده و به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو لوح تبریک روز دانشجو به تمامی بازدیدکنندگان اهدا نمودند.

استاد همراه در بازدید: دکتر نسیبه عبادی (گروه مهندسی برق و مهندسی پزشکی)

سرپرست بازدید: سرکار خانم بهاره صحت خواه

 

در پایان، دو عدد تابلو جهت تبریک روز هوانیروز به فرماندهی محترم پایگاه (در غیاب ایشان به جانشین پایگاه) و جانشین محترم پایگاه تقدیم گردید.