یکشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸
شرح وظایف معاون اداری و مالی
سیدرضا سیدجعفری
شماره تماس: 51051-041 داخلی: 206 |
- برنامه ریزی، سازمان دهی، هدایت، نظارت و کنترل بر امور اداری و مالی مؤسسه.
- اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور اداری و استخدامی، مالی و معاملاتی.
- نظارت براجرای برنامه های کارآموزی کارکنان مؤسسه و اجرای طرحهای آموزش قبل و ضمن خدمت.
- تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز در واحدهای مختلف مؤسسه با توجه به پست های مصوب و مشاغل.
- نظارت برصدور احکام و قراردادهای استخدامی، ماموریت ها و مرخصی ها.
- نظارت بر مسائل انضباطی و رفاهی کارکنان.
- نظارت بر انجام خدمات عمومی، تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز مؤسسه، تامین آب، برق، گاز و حفظ وسایل و تجهیزات مصرف نشدنی، دستگاه های حرارتی، برودتی، تاسیساتی و ارتباطی و تعمیرات اساسی تجهیزات ساختمان های دانشگاه.
- سازمان دهی وصول و انتقال درآمدها به حساب مؤسسه و پرداخت دیون مربوط مطابق با ضوابط و مصوبات.
- مصوبات کنترل وضعیت اعتبارات و هدایت عملیات مالی مؤسسه.
- پیش بینی و تامین تجهیزات مورد نیاز مربوط به سخت افزارهای جدید کامپیوتری.
- نظارت بردریافت اطلاعات مورد نیاز در زمینه مسائل اداری و مالی.
- پیش بینی و نظارت بر فراهم آوردن کلیه مواد مصرفی و وسایل و تجهیزات مورد نیاز مؤسسه.
- تدبیرو آینده نگری جهت فضاهای فیزیکی مورد احتیاج.
- ارائه گزارشهای توجیهی لازم به رئیس مؤسسه در خصوص وظایف مربوط به واحد های زیر نظر در صورت نیاز.
- شرکت در شوراها، جلسات و اظهار نظر در مورد مسائل مختلف مالی و اداری در چارچوب مقررات و حفظ مصالح مؤسسه.
- راهنمایی و پاسخگویی مسئولانه به مراجعه کنندگان.
- همکاری با معاونین مؤسسه.
- رعایت امانت و عدم افشای مطالبی که در حین کار در جریان قرار می گیرد.
- انجام سایر امور ارجاعی در چارچوب امور مؤسسه.
شرح وظایف مدیر اداری و مالی
محمد نارهی
شماره تماس: 51051-041 داخلی: 205 |
- پیش بینی کادر نیروی انسانی مورد نیاز و انجام امور استخدامی کارکنان مؤسسه با رعایت قوانین و مقررات استخدامی مربوط.
- تنظیم و نگهداری پرونده استخدامی و صدور احکام مربوط اعم از انتصاب، ماموریت، تعلیق، ترفیع، مرخصی، اضافه کاری، حفظ و حراست از پرونده ها.
- اجرای قوانین و مقررات، آیین نامه ها و دستورالعمل های استخدامی، رفاهی و بیمه کارکنان.
- نظارت بر امور تدارکات، خدمات و کارپردازی.
- نظارت بر امور انبارداری و تهیه و تنظیم دفاتر و اسناد انبار، خرید کالا و توزیع و تحویل کالاهای مورد درخواست به واحدهای متقاضی.
- همکاری با حراست مؤسسه، تنظیم برنامه کار نگهبانان و تعیین ساعات کشیک آنها.
- همکاری در انجام امور مربوط به مناقصه ها و مزایده ها مطابق مقررات جاری.
- نظارت بر انجام امور مربوط به دبیرخانه، بایگانی، دریافت و توزیع نامه ها.
- مشارکت در فرایند ارزشیابی کارکنان و ارائه پاسخ های لازم در این زمینه.
- وصول درآمدها و مطالبات، پرداخت هزینه های مستمر و غیرمستمر طبق قوانین ومقررات مربوط.
- تنظیم حساب درآمدها و هزینه ها، محاسبات کل و اموال منقول و غیرمنقول مؤسسه و تهیه گزارش عملیات مالی برای مسئولین ذیربط.
- نظارت بر کلیه حساب های مالی و درآمدهای اختصاصی طبق مقررات.
- تنظیم ونگهداری دفاتر اعتبارات روزانه، کل و معین برای حساب های مستقل بر حسب برنامه ها.
- کنترل و رسیدگی به اسناد هزینه های مؤسسه درچارچوب قوانین و مقررات.
- رسیدگی به حساب های بانکی مؤسسه و تهیه صورت مغایرت بانکی.
- پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و اعضای هیئت علمی و قراردادی و سایر هزینه های مؤسسه طبق مقررات.
- تنظیم و نگهداری حساب کل مؤسسه و پی گیری در جهت تسویه حساب های سنواتی.
- رسیدگی به تنخواه گردان و اسناد هزینه های مربوط به آن.
- حفظ و حراست از دسته چک ها، اوراق بهادار و اسناد مالی.
- برنامه ریزی جهت کنترل اموال، تجهیزات و وسایل، ثبت مشخصات دقیق هر یک، سرشماری به موقع امور مربوط به جابه جایی اموال و ارائه گزارش به مسئولان ذیربط.
- راهنمایی و پاسخگویی مسئولانه به مراجعه کنندگان.
- همکاری در انجام سایر کارهای اداری با همکاران.
- رعایت امانت و عدم افشای مطالبی که در حین کار در جریان قرار می گیرد.
- انجام سایر امور ارجاعی در چارچوب امور مؤسسه.
شرح وظایف کارشناس امور مالی
فهیمه نارهی
شماره تماس: 51051-041 داخلی: 207 |
- پیگیری، کنترل وصول درآمدهای مؤسسه شامل شهریه ثابت و متغیر، هزینه خوابگاه، وام دانشجویی و... .
- کنترل و ثبت کلیه هزینه ها.
- تهیه و تنظیم ترازنامه های دوره ای.
- بایگانی اسناد و مدارک مالی.
- انجام وظایف و ارائه خدمات در قالب طرح اتوماسیون مؤسسه.
- انجام عملیات دریافت و پرداخت مربوط به سپرده ها با بانک و مؤسسات طرف حساب.
- رسیدگی به حساب های بانکی مؤسسه و تهیه صورت مغایرت بانکی.
- پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و اعضای هیئت علمی و قراردادی و سایر هزینه های مؤسسه طبق مقررات.
- رسیدگی به تنخواه گردان و اسناد هزینه های مربوط به آن.
- انجام کلیه امور مربوط به دریافت و پرداخت وجوه بر مبنای مقررات جاری.
- انجام امور مربوط به پیش پرداخت ها، علی الحساب ها، اسناد و مدارک مربوط از نظر رعایت و اجرای قوانین و مقررات مالی.
- اجرای کدینگ (طبقه بندی) حسابها، براساس شکل متحد، به منظور ایجاد وحدت رویه و قابلیت مقایسه گزارشات مالی بین مؤسسات پس از تصویب رئیس مؤسسه و هیئت امنا.
- اجرای آن بخش از عملیات مالی مؤسسه که در چارچوب بودجه تفصیلی مصوب هیات امنا برعهده مدیر امور مالی می باشد.
- نگهداری حساب اموال و نظارت بر حساب اموال مذکور و همچنین نظارت بر انبار.
- تهیه گزارشات لازم از نحوه عملکرد جهت ارائه به مقام مافوق.
- اجرای امور مالی مؤسسه با توجه به مقررات و قوانین مربوطه.
- راهنمایی و پاسخگویی مسئولانه به مراجعه کنندگان.
- همکاری در انجام سایر کارهای اداری با همکاران.
- رعایت امانت و عدم افشای مطالبی که در حین کار در جریان قرار می گیرد.
- انجام سایر امور ارجاعی در چارچوب امور مؤسسه.
شرح وظایف کارشناس دبیرخانه و بایگانی
اعظم اکبری
|
|
فرنوش تقوی
|
- انجام امور تایپ، تکثیر، ثبت نامه ها و نامه رسانی.
- پاراف نامه های تایپ شده قبل از امضاء مسئولین و مدیران.
- بایگانی نامه های موضوعی و پرسنلی و دانشجویی که دستور ( بایگانی شود) دارد.
- اندیکس نامه های وارده و صادره.
- توزیع نامه های ارجاع شده به معاونین و مسئولین.
- راهنمایی و پاسخگویی مراجعه کنندگان در خصوص آخرین وضعیت نامه های واصله.
- جوابگویی ارتباطات تلفنی، انجام امور فاکس عنداللزوم.
- ابلاغ دستورات مکتوب ریاست به معاونین و مسئولین.
- طبقه بندی و تعیین موضوعاتی که نامه باید تحت آن عناوین بایگانی شود.
- تشکیل پرونده و ثبت و تعیین شماره پرونده روی نامه ها با پیش نویس نامه ها.
- انجام بایگانی روزانه نامه ها و پرونده ها.
- تحویل پرونده و سابقه اشخاص فقط به افراد ذیصلاح در قبال اخذ رسید.
- مقابله نامه های تایپ شده با پیش نویس تهیه شده.
- طبقه بندی و نگهداری احکام حقوقی و احکام اصلاحی شاغلین.
- راهنمایی و پاسخگویی مسئولانه به مراجعه کنندگان.
- همکاری در انجام سایر کارها ی اداری با همکاران.
- رعایت امانت و عدم افشای مطالبی که در حین کار در جریان قرار می گیرد.
- انجام سایر امور ارجاعی در چارچوب امور مؤسسه.
شرح وظایف کاردان ساختمان و ابنیه
سیف اله علمی
شماره تماس: 51051-041 داخلی: 243 |
- لوله کشی ساختمانها و تعمیر وسایل تاسیساتی.
- تعمیر تاسیسات تهویه و تبرید.
- کمک در انجام امور فنی و مهندسی مربوط به تعمیر و نگهداری از تاسیسات و موتورخانه ساختمان و تاسیساتی از قبیل آب، فاضلاب، آسانسور و سیستم تهویه مطبوع.
- بررسی و تشخیص عیوب دستگاه های تاسیساتی موتورهای پمپاژ آب و لوله کشی های سرد و گرم ساختمان.
- نگهداری از موتور خانه، انجام تعمیرات لازم درخصوص امور تاسیساتی و تعویض و ترمیم لوله های پوسیده و رفع اتصالات و اشکالات برقی.
- تعمیر اساسی و جزئی تاسیسات مکانیکی و الکترونیکی ساختمان های دانشگاه.
- بازدید و کنترل آسانسورهای دانشگاه و هماهنگی با سرویس کار آسانسور در مواقع ضروری.
- تعمیرات تجهیزات آموزشی و اداری دانشگاه.
- بازدید و کنترل درب و پنجره های ساختمان دانشگاه و ساختمان های مربوطه.
- راهنمایی و پاسخگویی مسئولانه به مراجعه کنندگان.
- همکاری در انجام سایر کارها ی اداری با همکاران.
- رعایت امانت و عدم افشای مطالبی که در حین کار در جریان قرار می گیرد.
- انجام سایر امور ارجاعی در چارچوب امور مؤسسه.
شرح وظایف انتظامات و نگهبانی
ابراهیم شهبازی
شماره تماس: 51051-041 داخلی: 242 |
محمدباقر طالبی
شماره تماس: 51051-041 داخلی: 242 |
احد نظری گلوچه
شماره تماس: 51051-041 داخلی: 242 |
|
یوسف سلامی
شماره تماس: 51051-041 داخلی: 242 |
|
- حفظ و حراست از ساختمان و تاسیسات مؤسسه.
- مراقبت از نظم عمومی و حفظ انتظامات مؤسسه.
- کنترل ورود و خروج افراد و وسائط نقلیه، حمل و نقل اموال و اثاثیه طبق دستور صادره و ثبت آن در دفاتر مربوط و گزارش به مسئولین ذیربط.
- گزارش فوری اتفاقات و حوادث غیر مترقبه نظیر آتش سوزی، دزدی و سایر حوادث و خرابیهای غیرمترقبه به مسئولان مؤسسه و انجام اقدامات احتیاطی اولیه و لازم.
- پیش بینی لازم به منظور جلوگیری از بروز آتش سوزی، خرابی، دزدی و سایر حوادث و خرابی های غیر مترقبه در ساختمان یا اموال و سایر کالاها وتجهیزات.
- گزارش چگونگی انجام وظایف و شرح کلیه پیشامدها در مدت نگهبانی.
- راهنمایی و پاسخگویی مسئولانه به مراجعه کنندگان.
- همکاری در انجام سایر کارهای اداری با همکاران.
- رعایت امانت و عدم افشای مطالبی که در حین کار در جریان قرار می گیرد.
- انجام سایر امور ارجاعی در چارچوب امور مؤسسه.
شرح وظایف خدمتگزار
ایرج حامد انسانیت شماره تماس: 51051-041 داخلی: 232 |
- حضور در محل خدمت قبل از شروع و خروج از آن پس از پایان کار اداری و نظافت کامل اتاق ها، محوطه و راهروها، درب و پنجره و شیشه های مؤسسه.
- مراقبت در تمیز نگهداشتن دائمی محل کار.
- تخلیه ظروف زباله به طور مرتب.
- نظافت، شستشو و ضدعفونی کردن سرویس های بهداشتی به طور مرتب.
- مراقبت در حفظ و نگهداری لوازم و اثاثیه و دادن گزارش های لازم.
- انجام اموری که مربوط به کار مؤسسه می باشد طبق دستوری که از مسئولین می گیرد.
- گزارش به موقع به مسئولین مربوط برای انجام فوری کارهای تعمیراتی یا تاسیساتی ساختمان.
- تحویل گرفتن وسایل نظافت و سعی و جدیت در حفظ و صرفه جویی آن ها.
- حمل و جابجایی اثاثیه و لوازم اداری در نهایت دقت.
- دریافت پرونده ها، نامه ها و سایر مکاتبات و یادداشت های اداری و پیام های شفاهی و کتبی و توزیع و رساندن آن ها بین کارکنان و افراد دیگر.
- تهیه چای و غذا برای کارکنان و نگهداری و نظافت لوازم و وسایل آبدارخانه.
- راهنمایی و پاسخگویی مسئولانه به مراجعه کنندگان.
- همکاری در انجام سایر کارهای اداری با همکاران.
- رعایت امانت و عدم افشای مطالبی که در حین کار درجریان قرار می گیرد.
- انجام سایر امور ارجاعی در چارچوب امور مؤسسه.