| |

اطلاعیه ها
يكشنبه ، 23 ارديبهشت 1397 10:51

بسمه تعالی

با عنایت ولطف پروردگار اردوی زیارتی مشهد مقدس ویژه  دانشجویان پسر طبق  مصوبه شورای فرهنگی موسسه وبا برنامه ریزی وثبت نام قبلی  ازتاریخ 97/02/12 لغایت 97/02/19 انجام  پذیرفت به طوریکه  قبل از شروع اردو، در مورخه 97/02/10 جلسه توجیهی مربوطه در کلاس305 از ساعت 13 الی 14برگزارشد که در جلسه مذکور تمامی قوانین ومقرراتی که براردو حاکم خواهند بود دوباره یادآوری و به سوالات دانشجویان پاسخ های لازم داده شد .

درمورخه 97/02/12 تمای دانشجویان(42نفر) راس ساعت13 در ایستگاه راه آهن تبریز حضور داشتند که بعداز گرفتن عکس یادگاری ، سوار قطار شدند که بلافاصله تمامی کوپه ها وصندلی ها بررسی شده تا همه در جای خود (طبق شماره بلیط ها)مستقرر شوند .بعداز بررسی، قطار راس ساعت14:25 شروع به حرکت نمود که در ابتدای  مسیر  با سرکشی به تمامی کوپه ها برای چندمین بار بر رعایت قوانین حاکم برقطار و اقامه نماز در طول مسیر تاکیدات لازم صورت گرفت که خوشبختانه تمامی دانشجویان تابع قوانین بودندو نیز در ادامه مسیرُ هماهنگی های لازم با مسئول هتل جهت گرفتن لیست اتاقها ونحوه ترانسفر به هتل انجام گرفت که بلافاصله تقسیم بندی اتاقها انجام وبه دانشجویان ابلاغ گردید که درنهایت وبه علت توقف تقریبا5/2ساعته قطار(به علت خرابی)در مورخه13/2/97 راس ساعت16:50وارد راه آهن مشهد واز آنجا با اتوبوس به طرف هتل به راه افتادیم که بعد ازرسیدن و با توجه به تقسیم بندی قبلی اتاقها، بلافاصله دانشجویان در اتاقهای مربوطه مستقر و ناهار در ظروف یکبار مصرف توزیع وداخل اتاقهاصرف شد. که بعداز زمان کوتاهی ژتون های غذا(برای ناهار وشام) دسته بندی و به تک تک دانشجویان تحویل و برنامه شب(حضور در حرم مطهر) وروزبعد(14/2/97)  (ازجمله شرکت درنماز های جماعت حرم و زیارت و...) یادآوری گردیدبه طوریکه بعداز صرف شام به اتفاق دانشجویان روانه حرم مطهر شده واز برنامه های حرم بهره مندشدیم

مورخه 97/02/14:

هماهنگی با دانشجویان موقع صرف صبحانه واعلام ساعت حضور در حرم مطهر جهت اقامه نماز جماعت ظهروعصر – مغرب وعشاء  ، طوریکه بعداز صرف صبحانه وبا جمع شدن دانشجویان راهی حرم شدیم و بعداز اقامه نماز ظهر وعصر بنده بلافاصله به موزه مرکزی مراجعه و با مدیریت آنجا در مورد مبلغ و ساعت مراجعه جهت بازدیددر مورخه15/2/97 توافقات لازم را انجام دادیم سپس باحضور در هتل وصرف ناهار به تک تک اتاق ها سرکشی ویادآوری شد که راس ساعت 17:30 جهت حضور در حرم مطهر وگردش در تعدادی از حیاط ها درلابی هتل حضور داشته باشند که بعد از حرکت به سمت حرم ابتدا شروع به گردش درحیاط هاوگرفتن عکس یادگاری نمودیم وسپس به هنگام اذان وارد رواق امام خمینی شده وبه اتفاق دانشجویان در نماز جماعت مغرب وعشاء شرکت نمودیم ودرمسیر برگشت تعدادی از دانشجویان جهت بازدید از بازار از گروه جداشدند ونیزبرخی ازدانشجویان بااطلاع بنده بعداز شام  جهت حضور درحرم تا نماز صبح واستفاده از مناجات شعبانیه که توسط آقای سعید حدادیان برگزار خواهد شدراهی حرم مطهر شدند و بنده نیز قبل از نماز به ایشان در رواق امام خمینی ملحق شدم .البته سرشب تمامی برنامه های روز بعد را با مراجعه به تک تک اتاقها ابلاغ کرده بودم

مورخه 97/02/15:

حضور در نماز جماعت صبح به همراه دانشجویان واستفاده از مناجات شعبانیه که بعداز مراجعه از حرم مطهر به تمامی دانشجویان ابلاغ گردید که راس ساعت 10 جهت حرکت به سمت موزه مرکزی در جلوی هتل حضور داشته باشند که تقریبا در ساعت 10:20 به سمت موزه حرکت نمودیم و بعداز بازدید موزه با تمامی شرکت کنندگان با گرفتن وضو به سمت حرم جهت زیارت وقرائت زیارتنامه به راه افتادیم و بعداز به جا آوردن نماز جماعت وبازدید تعدادی از رواق ها راهی هتل شدیم و قرار بر این شد بعد از صرف ناهار دانشجویان در اختیار خود باشند وجهت شرکت در نماز جماعت مغرب وعشاء در رواق امام خمینی راس ساعت مقرر حضور داشته باشند که در ادامه روز سرکشی های متعددی به اتاقها داشتم که در آخر شب برنامه های فردا (16/2/97)نیز یادآوری گردید( ازجمله آنها :زیارت ، نماز جماعت ، گشت بازار و... )

مورخه 97/02/16:

به جا آوردن فریضه نماز جماعت صبح به همراه تعدادی ازدانشجویان ، هماهنگی با خانم محمدی(یکی از مسئولان هتل) در مورد گشت بازار که قرار شد از ساعت 15 الی18:30 انجام گیرد که این موضوع دوباره موقع صرف صبحانه به نماینده اتاقها اطلاع داده شد ونیز با مدیریت موجهای خروشان تماس تلفنی جهت هماهنگی برای مورخه17/2/97 وگرفتن تخفیفات انجام گرفت به طوریکه مبلغ 200000ریال به ازای هرنفر به120000 تقلیل وکرایه رفت وبرگشت اتوبوس از 1200000ریال به 1000000ریال تغییر یافت. سپس طی قرار قبلی ونزدیک اذان ظهر روانه حرم مطهر شدیم ودر رواق دارالمرحمه به اقامه نماز جماعت وگرفتن عکس یادگاری(با بنرموسسه) پرداختیم ودر نهایت دانشجویان روانه زیارت وقرائت زیارتنامه شدند. ودر طول روز برنامه های روز آخر به اتفاق دانشجویان مرور و ابلاغ  گردید به طوریکه برای چندمین بار تاکید شد که باید راس ساعت12 ظهر اتاقها راتمیز ومرتب تحویل بدهیم و بعد ازاقامه نماز وصرف ناهار راهی موجهای خروشان خواهیم شد و...

مورخه 97/02/17(روز آخر):

با توجه به اینکه مورخه ذکر شده روز آخر اردوی زیارتی بود تقریبا تمامی دانشجویان به صورت شبانه در حرم مطهر ودر حیاط ها حضور داشتند که از برنامه های متعدد حرم ازجمله سخنرانی ومناجات شعبانیه وزیارت امین الله(بعداز نماز صبح) برخوردار شدند که بعد از مراجعه به هتل وصرف صبحانه قرار براین شد حتما اتاقها را تمیز نموده و نهایتا تا ساعت12 تحویل بدهیم که این کار بدون هیچ مشکلی صورت گرفت وبه خاطر اینکه حرکت تقریبا 13 ساعت دیگر بود اتاقی را جهت قرار دادن وسایل تحویل دادند ودانشجویان بعداز تحویل اتاق وجابجایی، جهت اقامه نماز جماعت راهی حرم وبلافاصله جهت صرف ناهار وحرکت به سمت سرزمین موجهای خروشان مراجعه نمودند که دراین فاصله بنده برای بار آخر با مسئول آنجا وراننده اتوبوس هماهنگی های لازم را انجام دادم ودر نهایت راس ساعت 14 به سمت سرزمین موجهای خروشان به راه افتادیم ودر ساعت20 وبا رضایتمندی تمامی دانشجویان وتجدید روحیه به سمت هتل به راه افتادیم ودر قسمت آخر برنامه های اردو وبعداز صرف شام جهت وداع راهی حرم مطهر شدیم و با مراجعت از حرم وتماس با راننده اتوبوس راس ساعت15دقیقه بامداد مورخه18/2/97به سمت راه آهن به راه افتادیم وساعت1:25 با کنترل بلیط ها ومحل استقرار دانشجویان سوار قطار شده ومشهد را به مقصد تبریز ترک نمودیم  ودر طول مسیر فرم های نظرسنجی توزیع وجمع آوری شد ونهایتا و در کمال صحت وسلامتی قطار درساعت1:45 در ایستگاه راه آهن تبریز توقف نمود.