با عرض تبریک به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه رشدیه به اطلاع می رساند که ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد لذا لازم است با تهیه مدارک درخواستی ضمن مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی roshdiyeh.ac.ir با استفاده از راهنمای موجود نسبت به ثبت نام اقدام نمائید.
مهلت ثبت نام : تا 24 بهمن ماه 1400 تمدید گردید
مدارک لازم :
1- عکس پذیرفته شده ( در سال جاری گرفته شده باشد )
2- تصويرشناسنامه ( تمامي صفحات )
3- تصويرکارت ملي
4- تصویر مدرک کارشناسی حاوی معدل ( در صورتی که تاکنون مدرک کارشناسی خود را اخذ ننموده اید فرم مدرک و معدل را تکمیل و پس از مهر و امضای دانشگاه محل تحصیل بارگزاری نمایید .)
5- تصويرمدرک کارداني حاوي معدل ( برای متقاضیانی که به صورت ناپیوسته کارشناسی خود را اخذ نموده اند - در صورت عدم دسترسی به مدرک کاردانی فرم شماره 7 به تایید دانشگاه محل اخذ مدرک کاردانی رسیده و الصاق گردد )
6- تصویر برگ تعیین وضعیت نظام وظیفه متقاضی ( شامل : کارت معافیت و یا پایان خدمت یا فرم لغو معافیت تحصیل قبلی ) ویژه برادران و یا مجوز موقت تحصيلي نظام وظيفه - راهنمای ثبت درخواست ( بصورت درخواست اینترنتی از پرتال خدمات الکترونیکی ناجا تا مرحله تایید اولیه شرایط مشمول به آدرس https://sakha.epolice.ir )
7- موافقت نامه رسمي حوزه و يا سازمان هاي دولتی و نظامی ( برای پذیرفته شدگانی که در سازمان ها و ارگان های دولتی و نظامی شاغل هستند و یا در حوزه های علمیه تحصیل می کنند )
10- کارنامه سلامت روان - راهنمای ثبت نام در سامانه سجاد و راهنمای شرکت در طرح کارنامه سلامت روان ( از سایت https://portal.saorg.ir )
توجه :
* 1 : فرم های خواسته شده را ابتدا دانلود و پرینت نموده و پس از تکمیل و ثبت اثر انگشت و امضاء مجددا اسکن و در سامانه ثبت نام بارگزاری نمایید .
* 2: پذیرفته شدگان پسری که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم نمی باشند لازم است پس از الصاق مدارک لازم ( فرم 4 ) در قسمت ثبت نام و ارائه درخواست اینترنتی معافیت تحصیلی در پرتال خدمات الکترونیک ناجا ( سامانه سخا ) ، پرینت تایید اولیه شرایط مشمول را نیز الصاق نمایند .
* 3 : متقاضیانی که از طریق کافی نت ها درخواست خود را ارسال می نمایند توجه فرمایند که تمامی مراحل را از جمله پرداخت شهریه ، اخذ تاییدیه تحصیلی و شرکت در طرح کارنامه سلامت روان به صورت اینترنتی انجام و پس از تکمیل مراحل نسبت به ارسال درخواست اقدام نمایند .
* 4 : در صورتیکه حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت نام پیامک حاوی تایید نهایی ثبت نام و نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه آموزش الکترونیکی برای شما ارسال نشود لازم است جهت اطلاع از علت آن مجددا به سامانه ثبت نام وارد شوید یا با شماره تلفن 51051 داخلی 212 تماس بگیرید .
* 5 : متقاضیان گرامی پس از ثبت نام غیرحضوری و دریافت شماره دانشجویی نسبت به ارسال فیزیکی مدارک فوق از طریق پست و یا به صورت حضوری تا 5 روز کاری اقدام فرمایند .
ورود به سامانه پذیرش دانشجویان جدید