اطلاعیه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد - مهر 1402

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

با عرض تبریک به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه رشدیه به اطلاع می رساند که ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد لذا لازم است با مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی  roshdiyeh.ac.ir و مطابق راهنما نسبت به ثبت نام غیرحضوری و اخذ شماره دانشجویی اقدام نمائید.

مهلت ثبت نام : از 19 الی 22 شهریور 1402

مدارک لازم :

1- عکس پذیرفته شده ( در سال جاری گرفته شده باشد ) - در زمان تحویل مدارک به دانشگاه لازم است 6 قطعه تحویل شود .

2- تصويرشناسنامه ( تمام صفحات ) - در زمان تحویل مدارک اصل شناسنامه را همراه داشته باشید .

3- تصويرکارت ملي - در زمان تحویل مدارک اصل کارت ملی را همراه داشته باشید .

4- مدرک کارشناسی ( اصل گواهی موقت ) حاوی معدل ( در صورتی که تاکنون مدرک کارشناسی خود را اخذ ننموده اید و یا مدرک کارشناسی فاقد معدل می باشد ، فرم مدرک و معدل را تکمیل و پس از مهر و امضای دانشگاه محل تحصیل بارگزاری نمایید .) - پذیرفته شدگانی که تا مورخه 1402/06/31 فارغ التحصیل خواهند شد لازم است فرم تایید معدل ترم آخر کارشناسی و فرم تعهد فارغ التحصیلی را ارائه نمایند .

5- تصويرمدرک کارداني حاوي معدل ( برای متقاضیانی که به صورت ناپیوسته کارشناسی خود را اخذ نموده اند - در صورت عدم دسترسی به مدرک کاردانی فرم شماره 7 به تایید دانشگاه محل اخذ مدرک کاردانی رسیده و الصاق گردد )

6- تصویر برگ تعیین وضعیت نظام وظیفه متقاضی شامل : کارت معافیت دائم و یا موقت و یا پایان خدمت و یا تصویر درخواست معافیت تحصيلي نظام وظيفه در سامانه سخا - راهنمای ثبت درخواست ( بصورت درخواست اینترنتی از پرتال خدمات الکترونیکی ناجا تا مرحله تایید اولیه شرایط مشمول به آدرس  https://sakha.epolice.ir )
در صورت استفاده از معافیت تحصیلی برگ ابطال معافیت تحصیل قبلی نیز در هنگام ثبت نام اینترنتی بارگذاری گردد .

7- موافقت نامه رسمي حوزه و يا سازمان هاي دولتی و نظامی ( برای پذیرفته شدگانی که در سازمان ها و ارگان های دولتی و نظامی شاغل هستند و یا در حوزه های علمیه تحصیل می کنند )

8- فرم مشخصات دانشجو

9- فرم پرسشنامه دانشجویان

10- پذیرفته شدگانی که بر اساس مفاد آیین نامه پذیرش استعدادهای درخشان و یا با امتیاز رتبه اول پذیرش شده اند لازم است فرم تاییدیه رتبه اول کارشناسی را به تایید دانشگاه محل تحصیل رسانده و بارگذاری نمایند .

توجه :

* 1 : در صورتیکه حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت نام پیامک حاوی تایید نهایی ثبت نام و نام کاربری ( شماره دانشجویی )  برای شما ارسال نشود لازم است جهت اطلاع از علت آن مجددا به سامانه ثبت نام وارد شوید یا با شماره تلفن 51051 داخلی 212 تماس بگیرید .

* 2 : جهت تسهیل در ثبت نام لازم است شهریه ثابت را پرداخت نموده و برای تعیین تکلیف شهریه متغیر و تکمیل مراحل ثبت نام به امور مالی مراجعه نمایید. در صورت داشتن مشکل پرداخت شهریه با امور مالی دانشگاه با شماره  51051 داخلی 205 تماس حاصل نمائید .

* 3 : از نیمسال دوم تحصیلی ، امکان اخذ وام شهریه برای هر نیمسال به میزان 30 میلیون ریال مقدور می باشد .

* 4 : متقاضیان گرامی پس از ثبت نام غیرحضوری و دریافت شماره دانشجویی نسبت به تحویل مدارک فوق ( اصل مدارک ) تا 5 روز کاری به امور دانشجویی اقدام فرمایند .


 

ورود به سامانه پذیرش دانشجویان جدید