برگزاری جشن نیمه شعبان ، ولادت امام زمان (عج)

دانشجوئی و فرهنگی شنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
 
با استعانت از خداوند متعال مراسم جشن نیمه شعبان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) در روز سه شنبه مورخ 16/12/1401 برگزار گردید. این برنامه توسط دانشجویان انجمن علمی گروه مهندسی عمران با همکاری امور فرهنگی و دانشجوئی دانشگاه و با شرکت معاونین، اساتید و حضور پر شور دانشجویان کلیه رشته های دانشگاهی به همراه اجرای برنامه های فرهنگی هنری متنوع و مفرحی در تالار پروفسور هشترودی دانشگاه رشدیه به اجراء گذاشته شد. در این مراسم که با قرائت آیاتی از کلام ا... مجید توسط قاری محترم جناب آقای حلیمی و سخنرانی و عرض خیرمقدم مدیر گروه محترم مهندسی عمران دانشگاه جناب آقای دکتر عزیزی آغاز گردید. در ادامه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جناب آقای خواجه ای و همچنین مدیر محترم گروه معارف جناب آقای دکتر عزیززاده در پشت تریبون حضور یافته و ضمن ایراد سخنرانی، این روز را به حاضرین در مراسم تبریک گفتند.
 بعد از پخش کلیپ های متعددی که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) آماده گردیده بود، در ادامه مراسم مجری محترم برنامه جناب آقای رنگساز، مسابقه دانشجوئی را برای دانشجویان شرکت کننده در مراسم برگزار نمودند و در خاتمه برای 5 نفر از دانشجویان کارت هدیه هایی که توسط شرکت آنیل سیر آماده گردیده بود توسط معاونین و اساتید محترم اهدا گردید. در طول برگزاری مراسم گروه های هنری ضمن اجرای قطعات فاخری از موسیقی فولکلور لحضات شاد و مفرحی را برای کلیه شرکت کنندگان در جلسه به ارمغان آوردند. برنامه راس ساعت 12:00 با عکس یادگاری و پذیرائی از شرکت کنندگان در مراسم به اتمام رسید. 
 
مدیریت و انجمن علمی دانشجویان عمران و امور فرهنگی
 
معاونت فرهنگی دانشگاه از تلاش ها و زحمات مدیر محترم گروه عمران جناب آقای دکتر عزیزی و انجمن علمی دانشجویان عمران و همچنین از حضور و سخنرانی پر فیض مدیر محترم گروه معارف جناب آقای دکتر عزیز زاده سپاسگزاری می نماید .