برگزاری مراسم بزرگداشت روز مهندسی

دانشجوئی و فرهنگی چهارشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۱

به حول و قوه الهی مراسم بزرگداشت روز مهندسی و گرامی داشت مقام شامخ دانشمند بزرگ کشورمان خواجه نصیرالدین طوسی در مورخه 1401/12/03 با شرکت اساتید و دانشجویان رشته های فنی و مهندسی دانشگاه و با حضور ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان جناب آقای دکتر رضا دیزجی در تالار پروفسور هشترودی دانشگاه رشدیه برگزار گردید .
در این مراسم که با قرائت آیاتی از کلام ا... مجید توسط قاری محترم جناب آقای سیدجواد حلیمی و سخنرانی و عرض خیرمقدم ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر صحت خواه آغاز گردید ضمن تجلیل از مهندسین ، مقام دانشمند برجسته کشورمان خواجه نصیرالدین طوسی گرامی داشته شد .
در این مراسم ریاست محترم سازمان نظام مهندسی استان ضمن ایراد سخنرانی با یادآوری سوانح طبیعی گذشته و حال بر ضرورت ارتقاء دانش مهندسی و استفاده از آن علی الخصوص در حوزه ساختمان و شهرسازی تاکید نمودند .
در ادامه نیز معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جناب آقای داود خواجه ای و همچنین مدیران محترم گروههای آموزشی رشته های مهندسی جناب آقای دکتر عزیزی و سرکار خانمها دکتر صالحی و دکتر زارع در پشت تریبون حضور یافته و این روز را به دانشجویان حاضر در مراسم تبریک گفتند .
در پایان نیز گروه موسیقی دانشجویی دانشگاه به اجرای قطعات فاخری از موسیقی فولکلور کشورمان پرداختند .

امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه