با سلام و عرض تبريک به پذيرفته شدگان موسسه آموزش عالي رشديه به اطلاع مي رساند جهت ثبت نام از بامداد روز دوشنبه 4 مهر لغایت روز شنبه 10 مهر از طریق لینک زیر و بعد از مطالعه راهنما به سامانه پذیرش وارد و نسبت به تکمیل ثبت نام و اخذ کد آموزشی ( شماره دانشجویی ) که با ورود مجدد به سامانه پذیرش میسر خواهد بود اقدام نمایند .
ضمنا در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص امور مالی با شماره تلفن 51051-041 داخلی های 205 و 207 و در خصوص مسائل آموزشی و انتخاب واحد با داخلی های 214 و 215 و 217 و در خصوص مسائل وام ، نظام وظیفه و مدارک ثبت نام با داخلی 212 و در خصوص خوابگاه با داخلی 210 تماس حاصل فرمائید .
ورود به سامانه پذیرش دانشجویان جدید
شايسته است پس از تکمیل ثبت نام و اخذ کد آموزشی و ثبت انتخاب واحد نسبت به تهیه مدارک زیر اقدام و تا 5 روز کاری به امور دانشجویی و فرهنگی تحویل نمایید . بدیهی است ثبت نام قطعی مشروط به تحویل مدارک ثبت نام خواهد بود .
مدارک لازم :
1- عکس پذیرفته شده 6 قطعه
2- شناسنامه
3- کارت ملی
4- تصويرمدرک موقت دیپلم ( تاریخ فراغت از تحصیل باید 1401/06/31 و یا قبل از آن باشد )
توضیح : در صورتیکه متقاضی در تعدادی از دروس دوره دیپلم واحد مانده می باشد ( حداکثر در سه ماده درسی نهایی ) لازم است فرم معرفی نامه را به مهر و امضای مدرسه محل تحصیل و همچنین ناحیه آموزش و پرورش محل تحصیل رسانده و به دانشگاه ارائه نماید .
5- تصویر مدرک پیش دانشگاهی برای فارغ التحصیلان نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی ( تاریخ فراغت از تحصیل باید 1401/06/31 و یا قبل از آن باشد )
6- تصويرريزنمرات ( فارغ التحصیلی ) دوره دیپلم و پیش دانشگاهی
( پذیرفته شدگان می بایست با مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی ، با انتخاب گزینه « سوابق فارغ التحصیلی » ، ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه خود را به دانشگاه رشدیه درخواست نمایند و پرینت رسید آن را ارائه نمایند )
7- تصویر مدرک کاردانی (برای داوطلبانی که فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند و در نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی تحصیل کرده اند و فارغ التحصیلی خود را در مقطع کاردانی در هنگام ثبت نام در سایت سنجش اعلام نموده اند )
8- تصوير صفحه اول دفترچه بيمه درماني ( در صورت دارا بودن )
9- مدارک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه برادران
دانشجویان پسر باید یکی از مدارک : کارت معافيت دائم يا کارت پايان خدمت و یا مجوز موقت تحصيلي ( معافیت تحصیلی ) نظام وظيفه را ارائه نمایند .
راهنمای ثبت درخواست معافیت تحصیلی ( بصورت درخواست اینترنتی از پرتال خدمات الکترونیکی ناجا تا مرحله تایید اولیه شرایط مشمول به آدرس https://sakha.epolice.ir )
لازم به ذکر است دانشجویانی که مشمول معافیت تحصیلی می باشند لازم است فرم اعلام آخرین وضعیت دانش آموزان و یا لغو معافیت تحصیلی مقطع قبلی را نیز به دانشگاه ارائه نمایند .
10- رسید تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی - راهنمای درخواست تاییدیه تحصیلی ( از سایت https://emt.medu.ir )
11- تصویر موافقت نامه رسمی از سازمان های دولتی و نظامی و یا مدیریت حوزه های علمیه برای پذیرفته شدگانی که در این سازمان ها اشتغال به کار و یا تحصیل دارند .
12- تصویر فرم انصراف قطعی ( پذیرفته شدگانی که دانشجوی دوره روزانه بوده اند )
* توجه :
فرم های خواسته شده را ابتدا دانلود و پرینت نموده و پس از تکمیل و ثبت اثر انگشت و امضاء به دانشگاه تحویل نمایید .
متقاضیانی که از طریق کافی نت ها درخواست خود را ارسال می نمایند توجه فرمایند که تمامی مراحل را از جمله پرداخت شهریه ، اخذ تاییدیه تحصیلی و شرکت در طرح کارنامه سلامت روان و درخواست معافیت تحصیلی به صورت اینترنتی انجام و پس از تکمیل مراحل نسبت به ارسال درخواست اقدام نمایند .