بسمه تعالی
با سلام و عرض تبريک به پذيرفته شدگان موسسه آموزش عالي رشديه به اطلاع مي رساند که به منظور حفظ سلامتي شما عزيزان در شرايط خاص ناشي از بيماري ويروس کرونا مراحل ثبت نام به صورت الکترونيکي انجام خواهد شد .
لذا شايسته است با تهيه مدارک لازم و آماده نمودن فايل تصاوير مدارک به شرح زير در روزهاي تعيين شده ( از 2 تا 6 بهمن ماه 1400 ) از ساعت 08:00 الي 14 با استفاده از راهنماي ثبت نام موجود نسبت به ثبت نام اقدام نمائيد.
در صورت بروز اشکال و يا هرگونه سوال در خصوص ثبت نام غير حضوري با شماره 51051-041 داخلی 210 تماس حاصل نماييد .
* توجه : لازم است مدارک خواسته شده با توجه به توضيحات داده شده به صورت کامل و با کيفيت مناسب ( حداقل 200 کيلوبايت و حداکثر 500 کيلو بايت ) با فرمت JPG و خوانا الصاق گردد در غير اينصورت ثبت نام تاييد نخواهد شد .
* لازم به يادآوري است ثبت نام غير حضوري بصورت مشروط بوده و در صورت عدم ارائه اصل مدارک تا 15 بهمن ماه 1400ثبت نام کان لم يکن تلقي مي گردد.
مدارک لازم :
1- عکس پذیرفته شده
2- تصويرشناسنامه ( تمامي صفحات )
3- تصويرکارت ملي ( پشت و رو )
4- تصويرمدرک کارداني حاوي معدل ( در صورت عدم صدور مدرک تا زمان ثبت نام فرم شماره 7 )
5- تصويرريزنمرات دوره کارداني
6- تصوير صفحه اول دفترچه بيمه درماني
7- فرم اعلام آخرین وضعیت دانش آموزان و یا لغو معافیت تحصیلی مقطع قبلی ( ویژه برادران )
8- کارت معافيت دائم يا کارت پايان خدمت ( در صورت دارا بودن )
9- مجوز موقت تحصيلي نظام وظيفه - راهنمای ثبت درخواست ( بصورت درخواست اینترنتی از پرتال خدمات الکترونیکی ناجا تا مرحله تایید اولیه شرایط مشمول به آدرس https://sakha.epolice.ir )
10- موافقت نامه رسمي حوزه و يا سازمان هاي دولتی و نظامی ( برای پذیرفته شدگانی که در سازمان ها و ارگان های دولتی و نظامی شاغل هستند و یا در حوزه های علمیه تحصیل می کنند )
13- کارنامه سلامت روان - راهنمای ثبت نام در سامانه سجاد و راهنمای شرکت در طرح کارنامه سلامت روان ( از سایت https://portal.saorg.ir )
14- فرم هاي سازمان سنجش در مقطع کارشناسي ناپيوسته ( فرم هاي شماره : 1 ، 2 ، 4 ، 6 ، 7 )
* توجه : فرم های خواسته شده را ابتدا دانلود و پرینت نموده و پس از تکمیل و ثبت اثر انگشت و امضاء مجددا اسکن و در سامانه ثبت نام بارگزاری نمایید .
* توجه2: پذیرفته شدگان پسری که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم نمی باشند لازم است پس از الصاق مدارک لازم ( فرم 4 و یا ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی ) در قسمت ثبت نام و ارائه درخواست اینترنتی معافیت تحصیلی در پرتال خدمات الکترونیک ناجا ( سامانه سخا ) ، پرینت تایید اولیه شرایط مشمول را نیز الصاق نمایند .
* توجه 3 : متقاضیانی که از طریق کافی نت ها درخواست خود را ارسال می نمایند توجه فرمایند که تمامی مراحل را از جمله پرداخت شهریه ، اخذ تاییدیه تحصیلی و شرکت در طرح کارنامه سلامت روان به صورت اینترنتی انجام و پس از تکمیل مراحل نسبت به ارسال درخواست اقدام نمایند .
ورود به سامانه پذیرش دانشجویان جدید