| |

اطلاعیه ها
چهارشنبه ، 26 ارديبهشت 1397 13:23

بسمه تعالی

کاروان اردوی زیارتی مشهد خواهران امسال نیز مطابق سالهای گذشته در اردیبهشت ماه 97 برگزار شد.

روز یکشنبه  16 اردی بهشت ساعت 14:25 سفر مشهد مقدس از راه آهن تبریزشروع شد قطارروز دوشنبه ساعت 14:15 به راه آهن مشهد رسید. در هتل در 2 اتاق 5 و 4 نفره ساکن شدیم هر روز برای صبحانه ساعت 9:30-8   ،   ناهار 14:30-13    و  شام 21:30-20  در غذا خوری هتل حاضر می شدیم.

سپس در روزهای  بعدی برای نماز و زیارت در حرم حاضر می شدیم. روز چهارشنبه ساعت 11 به سرزمین موجهای آبی رفته و 5 عصر به هتل برگشتیم . روز پنج شنبه نیز با  هماهنگی مدیریت موزه مرکزی  ساعت 4 به بعد از موزه بازدید کردیم. این سفر که مصادف شده با روز پنج شنبه و جمعه، دانشجویان شب پنج شنبه برای دعای کمیل حاضر شدند چون این شب نیز شب ولادت خانم رقیه بود از ساعات 5/2 بامداد در حرم برنامه مداحی توسط مداحان اهل بیت اعلام شده بود که با هم شرکت کردیم.  سپس چون بعضی از بچه ها مشتاق گرفتن گل های حرم بودن بنده و 2 نفر از دانشجویان برای اقامه نماز صبح و گرفتن گلهای متبرک شده حرم به صحن غدیر رفتیم و بقیه در صحن امام برای بقیه مداحی و نماز صبح ماندند بعد از نماز صبح جمعه برای دعای ندبه به صحن امام (نزد بقیه دانشجویان) رفته و پس از دعای ندبه و زیارت برای صرف صبحانه و استراحت به هتل برگشتیم. خرید از بازارهای اطراف حرم انجام شد.  همچنین در مداحی خادمین حرم روز دوم در صحن آزاد ی و جاروب زنی صحن انقلاب شرکت کردیم. با توجه به اینکه تحویل اتاقها روز جمعه ساعت 12 بود مجبور به تحویل اتاقها شده و وسایل خود را با هماهنگی مدیریت هتل در اتاق مدیریت قرار دادیم  پس از صرف ناهار دسته جمعی برای زیارت و وداع به حرم رفتیم و پس از وداع برای شام و آماده شدن نهایی به هتل برگشتیم. شب شنبه  مورخ  97/02/22 ساعت 12:30 از راه آهن مشهد به طرف تبریز حرکت کرده و شب یکشنبه 97/02/23 ساعت 1:20 بامداد  با ورود قطار  به ایستگاه راه آهن تبریز این سفر معنوی به پایان رسید.